Hell week

上次讲到~
嗯~安琪又回到了茫茫忙的生活~
真是的~
这次回KL又要开战了~
还好我的assignment都7788了~
不过还是有些小细节要follow up~
"as a designer" 我们要求完美嘛~
第一次忙到快崩溃的感觉~
我相信我还没完成作品的“战友们“快发疯了!

assignment week ~hell week~
我们不睡觉~
我们和时间赛跑~
我们把“家”搞砸了~
就像发生了场大风暴


 压力?
记得上次和我们家Ah sir 吃饭的时候问过~
安琪觉得很有道理 ~
他说。。。
做自己喜欢的事为什么会感到压力?
神咯~
突然觉得有点松掉~

甜滋滋的是~呵呵
杰还是会在紧急的时刻
出“人“帮我~
不然我在死在studio了
帮我找资料~
陪我熬夜~
终于渡过了难熬的日子啊~T.T




jack finger~



thx for support when i need you~



 planar structure i



planar structure ii 


 
jack with his Vzai come and fetch angie




art&design fund + 3D assignment



 
drawing assignment




angie art work



interior design assignment make angie crazy




Hi, We are templateify, we create best and free blogger templates for you all i hope you will like this blogify template we have put lot of effort on this template, Cheers, Follow us on: Facebook & Twitter

0 comments:

Post a Comment

© J A C K & A N G I E story 2013 Is Designed By Templateify , Your Link Here